
Reklamy , zbytočné banery , či prícestný plechový reklamný smogový balast, ktorý kritizujeme v domácich besedách preniká aj do televízií. Nuž akože odpovedať a komu na tú otázku ako si ju predstavujete vy, tu
v Ružomberku, či v Sekuliach, Zboji, Oravskej Polhore či v Iži pri Komárne. Kde a koho kompetentného nájsť odpovedať mu , aj keby ste veľmi chceli sa do tej bratislavskej“ Veže päť „ dostať, – nenájdete. A akože sa dostať do tých „vašich ofisov“.
Stavať už asi vieme aj národné futbalové štadióny ( aj keď pre 22500 divákov a značne predražené od prvých čísiel čo s nimi a vehementným budovateľským úsilím vyšiel bývalý premiér v roku 2009 ),no budova Tower 5 je v súčasnosti skutočným slovenským staviteľských skvostom.
Ktosi už dávno predtým povedal, že dobrá vec nepotrebuje reklamu, sama sa rýchle predá, ak „produkt“ ako moderne hovoríme službe, tovaru, a nehnuteľnosti, ktorá je cenove prijateľná, dostupná a vyhovujúca pre toho, kto bude raz obývať bratislavskú Vežu päť . Určite tá veža je super a či „top-super“ či špica so všetkým čo má mať
vrátane klimatizácie a všetkého, čo si ani nevieme predstaviť. ( A možno aj s dronmi ako bonusom, keď sa nasťahujete.)
Len kedy nás televízna reklama Tower Five vyzve, „poďte si pozrieť Vaše office a priestory „Tou: fájv „ . Pamätám si na jednu televíznu reklamu zo 60-tych rokov na slovenskú minerálnu vodu Cigeľka . Bola zakončená slovami „ Cigeľka, Cigeľka, Cigeľka !„. Ešte lepšou bola reklama na obuv , kde ste sa dozvedeli, že „ najlepšie nakúpite v predajniach obuvi“.
Ktovie ako je to s bratislavskou Tower 5 ,týčiacou sa do výšky pri národnom futbalovom štadióne, s TV reklamou šíriacou sa do všetkých televíznych končín Slovenska. Neskôr sa predsa dozvieme , kto bude tú „vašu“ Tower Five obývať.
Podporte kvalitný nezávislý obsah
Budeme vdační, ak nás podporíte kúpou dobrovoľného predplatného. Ďakujeme.