Európsky týždeň mobility vrcholí.
V nedeľu 22. septembra si Slovensko aj celá Európa pripomenie Deň bez áut, ktorým vyvrcholí Európsky týždeň mobility. V tento deň odštartuje spoločnosť ARRIVA už piaty ročník veľkého prieskumu spokojnosti, ktorý potrvá až do 22. decembra. Jeho cieľom je prispieť k zvyšovaniu kvality verejnej dopravy a pre účastníkov prieskumu sú pripravené atraktívne ceny.
Po prvýkrát sa do prieskumu môžu zapojiť nielen tí, ktorí už využívajú služby spoločnosti ARRIVA, ale všetci obyvatelia Bratislavského, Trnavského, Nitrianskeho, Žilinského a Košického kraja. Dopravcu totiž zaujíma aj pohľad tých, ktorí zatiaľ verejnú autobusovú dopravu nevyužívajú. Dotazník nájdu cestujúci na stránke www.arriva.sk/prieskum alebo po načítaní QR kódu do svojho mobilného telefónu.
„Snažili sme sa, aby vyplnenie dotazníku netrvalo dlhšie, než vypiť rannú kávu. Našich súčasných a verím, že aj budúcich cestujúcich sa v ňom pýtame na kvalitu dopravných služieb, ktoré spoločnosť ARRIVA poskytuje v prímestskej a mestskej doprave v piatich slovenských krajoch a 16 mestách. Deň bez áut sme vybrali symbolicky, pretože chceme, aby stále viac ľudí nechalo svoje autá doma a dalo prednosť verejnej doprave,“ zdôraznil Michal Horák, generálny riaditeľ spoločností ARRIVA na Slovensku.
Súťaž o atraktívne ceny
Prieskum, ktorý ARRIVA realizuje už od roku 2019, potrvá do 22. decembra 2024. Otázky sú zamerané na hodnotenie kvality vozidlového parku, spokojnosť s dostupnosťou informácií či dodržiavanie odchodov a príchodov autobusov, frekvenciu spojov, čistotu a poriadok v autobusoch, ale aj na komunikáciu a správanie vodičov.
„Pre účastníkov prieskumu sme aj tento rok pripravili atraktívne ceny – powerbanku na nabíjanie mobilných zariadení, kredit na čipovú kartu ARRIVA v hodnote 30 eur, bezdrôtový prenosný reproduktor a kvalitnú cestovnú termosku. Na začiatku novembra, decembra a januára vyžrebujeme vždy 20 výhercov. Na zaradenie do žrebovania stačí zadať e-mailovú adresu a súhlasiť s podmienkami súťaže. Účasť však samozrejme nie je povinná, takže ten, kto chce, môže dotazník odoslať aj anonymne,“ dodala Petra Helecz, riaditeľka pre obchod a komunikáciu spoločností ARRIVA na Slovensku.
Foto v texte – Arriva