Na Mestskom úrade (MsÚ) v Ružomberku robia personálny audit. Ide o iniciatívu nového vedenia mesta. Výsledky by mali byť známe koncom februára. Pre TASR to potvrdil hovorca ružomberského primátora Vladimír Miškovčík.
Audit je podľa hovorcu zameraný predovšetkým na mestský úrad, no týkať sa bude aj mestských podnikov – obchodných spoločností, príspevkových a rozpočtových organizácií, tiež organizácií a združení cestovného ruchu. „Spoločnosť, ktorá audit vykonáva, bola vybraná na základe súťaže a s touto prácou má niekoľkoročné skúsenosti,” ubezpečil Miškovčík.
Ako dodal, cieľom je zmapovať súčasný stav všetkých činností, informačných tokov a kapacitného modelu a následné vypracovanie súhrnnej záverečnej správy. „Úlohou audítorov je zistiť, popísať a navrhnúť úpravy systému organizácie a riadenia tak, aby bolo možné posúdiť efektívnosť riadenia procesov a ľudí,” vysvetlil hovorca ružomberského primátora.
Zrušili jedno výberové konanie
Už koncom minulého roka zrušili výberové konania na pozíciu vedúceho oddelenia sociálnych služieb a zdravotníctva, ktoré vyhlásili 13. decembra. „Rozhodnutím vedenia mesta zo dňa 20. decembra 2022 bolo toto výberové konanie zrušené z dôvodu prípravy personálneho auditu na Mestskom úradu v Ružomberku. Po ukončení auditu bude opätovne vyhlásené,“ uvádza sa na webovej stránke mesta.
Pod oznámením o zrušení výberového konania je podpísaný Ing. Vladimír Trnovský, bývalý prednosta MsÚ, ktorý odišiel ku koncu minulého roka do dôchodku. Z rovnakého dôvodu odišla aj bývalá vedúca spomínaného oddelenia Ing. Dagmar Majeríková. Spolu s nimi sa lúčila aj Ing. Janka Mokošová, vedúca oddelenie ekonomiky a majetku MsÚ.
Materiály na rokovanie Mestského zastupiteľstva (MsZ) v Ružomberku, ktoré zasadalo 8. februára už predkladala Ing. Miroslava Čiešková, vedúca oddelenia ekonomiky a majetku MsÚ. Spravodajcom materiálov bola bývalá vedúca tohto oddelenia J. Mokošová.
Zdroj: teraz.sk
Podporte kvalitný nezávislý obsah
Budeme vdační, ak nás podporíte kúpou dobrovoľného predplatného. Ďakujeme.